معرفی بازی | بدو مهدیار!
  • کد مطالب: ۱۳۶۱۵۳
  • /
  • ۲۳ آذر‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۹

معرفی بازی | بدو مهدیار!

در بازی این بار با مهدیار همسفر می‌شویم و در ماجراجویی ورزشی او در سرتاسر کشور همراهش خواهیم بود.

علیرضا وفایی نیا - در بازی این هفته با مهدیار همسفر می‌شویم و در ماجراجویی ورزشی او در سرتاسر کشور همراهش خواهیم بود. داستان بازی «مهدیار بدو» درباره‌ی پسری نوجوان به نام مهدیار است.

باید به او کمک کنید چالش‌های ورزشی‌ای را که پیش رو دارد، یکی پس از دیگری از سر راه بردارد. شما در بازی، همراه او راهی سفری خاطره‌انگیز به زیباترین شهرهای ایران خواهید شد و باید در مسابقات ورزشی شرکت کنید.

این سفر از تهران شروع می‌شود. سپس شهرهای دیگری با کلی محیط و قابلیت‌ جدید، یکی پس از دیگری، به داستان اضافه خواهند شد. هر شهر معماری و تم خاص خود را دارد و در طول مسابقه‌ها با حال و هوای شهرهای مختلف کشورمان بیشتر آشنا خواهید شد.

واکنش‌های شما در بازی بسیار مهم هستند. هرقدر سریع‌تر بین خطوط بازی حرکت کنید، امتیاز بیشتری خواهید گرفت اما باید حواستان به خیابان‌های شهر نیز باشد.

خودروها با سرعتی زیاد به سمت شما خواهند آمد و این وظیفه‌ی شماست که به‌سرعت جاخالی دهید!

در طول مسابقات و گیم‌پلی بازی، آیتم‌ و سکه‌های بسیاری به دست خواهید آورد، سکه‌هایی که می‌توانید از آن‌ها برای ارتقای قابلیت‌های مهدیار یا خرید برخی قابلیت‌های ویژه برای داشتن عملکردی بهتر در مسابقات بازی استفاده کنید.

هم‌چنین باید نیم نگاهی به گاراژ مهیار داشته باشید، گاراژی که باید آن را ارتقا دهید و وسایل مورد نیاز مختلف را در آن قرار دهید. با مهدیار در ماجراجویی ورزشی‌اش همراه باشید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.